سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین گیتار کلاسیک برای شروع مبتدی چیست

بهترین گیتار برای شروع و شخص مبتدی ، ممکن است برای نوازنده‌ای دیگر آزاردهنده و خسته‌کننده باشد. گیتار کلاسیک یا اسپنیش عضوی از خانواده‌ی گیتارهاست که در موسیقی کلاسیک به کار برده می‌شود. به طور معمول گیتار کلاسیک، یک ساز آکوستیک چوبی با شش سیم از جنس پلیمری مانند نایلون است که روی سه تای آن‌ها (برای نت‌های بم) یک سیم فلزی ظریف به شکل فنر پیچانده می‌شود

مشخصات بدنی و سلیقه‌ی موسیقایی هر نوازنده تاثیر زیادی در انتخاب گیتار او دارد. بسیاری از هنرجویان مبتدی می‌پرسند که بهترین گیتار برای شروع کدام است. جواب ساده این است که بهترین گیتار، گیتاری است که نوازندگی را ساده‌تر کند و شما به آن علاقه داشته باشید.

 

گیتار کلاسیک به نوازنده امکان اجرای ملودی‌های پیچیده‌ای را می‌دهد که به اجرای چند نت هم‌زمان نیاز دارند؛ ازاین‌رو به‌عنوان یک ساز سولو یا تکنوازی شناخته‌ شده و علاوه بر موسیقی کلاسیک در دیگر سبک‌های موسیقی از جمله موسیقی پاپ هم کاربرد زیادی یافته است.


گیتار C40 یاماها به‌عنوان یک ساز ارزان‌قیمت، هنوز هم صدا و تنالیته‌ای خوب دارد و می‌تواند تا سطوح بالای نوازندگی و برای زمانی طولانی پاسخ‌گوی نیاز شما باشد. ماشین هد باکیفیت این گیتار از جنس کروم به شما اجازه می‌دهد نحوه‌ی کوک‌کردن گیتار را به‌سادگی بیاموزید. به لطف این ماشین هد مرغوب، گیتار C40 می‌تواند مدت طولانی در کوک باقی بماند تا با خیالی آسوده به تمرینات خود ادامه دهید. درمجموع گیتار کلاسیک یاماها مدل C40 برای هر کس که تمایل دارد اصول نوازندگی گیتار را بیاموزد، انتخابی بهینه است. قیمت پایین هم آن را برای این منظور مطلوب می‌سازد.